حُر

حُرباش برای آزادی...

حُر

حُرباش برای آزادی...

رونالدوقبل ازغذا خوردن بسم الله میگوید...

اوزیل: رونالدو پیش از غدا خوردن «بسم الله» می‌گوید / نظر رونالدو در مورد مسلمانان


رونالدو در خصوص مسلمانان اعلام کرد: با جدیت معتقدم چهره ای که رسانه‌های آمریکایی و اروپایی‌ها از مسلمان به نمایش می‌گذارند، غیر واقعی است.

به گزارش گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، رونالدو به تازگی

با یک شرکت مخابراتی عربستان سعودی قرارداد تبیلغاتی به ارزش یک میلیون دلار منعقد کرده است که براساس آن در تابلوهای تبلیغاتی این شرکت سه تصویر از این بازیکن استفاده خواهد شد.

پایگاه شبکه اخبار ورزشی عربستان سعودی به نقل از  رونالدو نوشت: من احترام زیادی برای مسلمانان قائل هستم و با جدیت معتقدم چهره ای که رسانه های آمریکایی و اروپایی ها از مسلمان به نمایش می گذارند، غیر واقعی است.

کریستیان رونالدو  در ماه های اخیر به شدت به جهان اسلام و عرب نزدیک شده است به خصوص پس از آنکه مسعود اوزیل هم تیمی او اعلام کرد: رونالدو به شنیدن آیات قرآن علاقمند است و به هنگام غذا خوردن «بسم الله»  می گوید.

رونالدو گفت: من با بازیکنان مسلمان به خصوص مسعود اوزیل، کریم بنزما و نوری شاهین، رابطه نزدیکی دارم.

رونالدو  در ادامه اظهارداشت: از مسیحیت جدا نشده ام و از بازیکنانی هستم که احساسات دینی خود را قبل از وارد شدن به زمین مسابقه یا به هنگام گل زدن بروز می دهم.

شبکه اخبار ورزشی عربستان اضافه کرد: در عین حال رونالدو  بصورت جامع درخصوص اعتقادات دینی خود سخن نگفت.

نظرات 5 + ارسال نظر
فیلسوف قزوینی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ http://jameolmozakhrafat.blogsky.com/

آفرین به رونالدو . من که از اول طرفدارش بودم

خوش به حالت چون من ازاول طرفدارش نبودم
اماشدم

الــــی... دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://goodlady.blogsky.com

اردی بهشت مبارک...

ربطی به مسلمونی نداره

اعتقاد که باشه همه چی هست...

:)

اردی بهشت شمام همچنین
همینطوره

طوفان چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام احمد آقای بی معرفت...

خوشحال می شم سر بزنی

خودتی
میدونم خوشحال میشی

سکوت پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://sokuot.blogsky.com

یک میلیون دلار؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
سکوت...

سکوت پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://sokuot.blogsky.com

سلام...
مرسی که درسش کردی.
بعد اینهمه مدت تازه تونستم این پستتو بخونمش.
سکوت...

سلام
متشکر که خبر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد