حُر

حُرباش برای آزادی...

حُر

حُرباش برای آزادی...

سفیدشدن دندان ها

0

0

آیا شما تا به حال تعجب که چرا لایه عجیب و غریب پوششی به دندان های شمارنگ زرد داده، به رغم اشتیاق به مسواک زدن دندان های خود حداقل دو بار در روز؟ دلیل این است که غذاها و نوشیدنیهایی که شما می خورید دوره ای باقی مانده بر روی دندان های شما باقی میمانند که البته دشوار است که هرچه تناول میکنیدبعداز آن دندان هایتان را مسواک کنید ...

با گذشت زمان دندان هایتان به رنگ زرد درمی آیند.اخیرا، روش هایی وجود دارد که از طریق آن به میتوان دندان هارا به حالت اولیه برگرداند،وآن استفاده ازموادسفیدکننده بدون تغیردرپیکره بندی یا آسیب ودرنهایت دندان های سفید با لایه ای از پرسلن.استفاده از مواد سفید برای پاک کردن زردی دندان ها رایج ترین روش است، و بصرفه ترین، با استفاده ازاین روش نیاز به زمان کمتری در کلینیک دندان پزشکی است.و، البته، دختران محبوب ترین طرفداران دندان های سفیدند، درنهایت کسی نیست که نخواهد دندان سفیدودرخشنده داشته باشد. برخی به طور جدی به مساله می اندیشندوبه چنین سوالاتی میرسند که آیاسفیدکردن دندان بی خطراست؟ آیا این می تواند موثر باشد؟ انجام آن آسان است و یا توام بادرد؟ آیا آن به جلسات بسیاری نیاز دارد و یا می تواند در یکجلسه انجام شود؟ماسعی میکنیم با نظرات کارشناسان و ارائه پاسخ خود به این پرسش ها پاسخ دهیم علت تغییر رنگ دندان ها چیست؟دلیل این امر ممکن است مسواک نکردن دندان هاحداقل دوباردر روز و نوشیدن قهوه، چای و نوشیدنی های گازدارو رنگی و سس سویا.

علاوه بر این، تغییر رنگ دندان به ویژه در میان افراد سیگاری شایع، و بدتر از موارد دیگر است.سفیدکردن دندان هابرای همه ؟در اغلب موارد،امکان پذیراست .امادرصورت پیروی از رفتارهای قبلی رنگ قبلی به دندان ها بازمیگردد.اما این برای کسی که دندان هایش از سلامت خوبی برخوردار است توصیه نمیشود.مراجعه برای سفیدکردن دندان درهرسن ممکن است؟از سن 14 سال می تواند فرد برای این کارمراجعه کند.آیابی خطر است؟بله. سفید کردن دندان ها تحت نظارت یک پزشک متخصص است ، و آن را از طریق بسیاری از مطالعات انجام شده در طول سال های گذشته به اثبات رسیده است.چگونه این کار انجام میشود؟در ابتدا، پزشک بررسی دندانها و لثه برای اطمینان از ایمنی میپردازد، اگر دندان پر کرده قدیمی وجود دارد، لازم است قبل از این که دندان هارا سفیدکندآن را با یکی جدید جایگزین کند، و همچنین اگر پوسیدگی وجود دارد، باید درمان شود.بعد از آن لثه ها، با یک نوع خاص از ژل تحت پوشش قرار داده، آنها را از هر گونه آسیب دیدگی محافظت می کند در طول روندسفیدکردن دندان ها. پس از آن، به اندازه دهان و دندان بر روی دندان ها ماده سفیدکننده میریزند. اگر تغییر رنگ دندان محسوس نبود،ممکن است نیاز به دوباره سفید کردن دندان باشد، و برای یک بارحدود 20 دقیقه طول می کشد، سپس فلوراید بر روی دندان ها به مدت پنج دقیقه برای محافظت از حساسیت بیش از حد غذاهای خیلی سرد و یا گرم قرار داده میشود. سپس دندانها به خوبی شستشومیشود وکار به اتمام میرسد.

                                                                                                           منبع:یاهومکتوب

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

جل الخالق!

میبینی قدرتو ؟:)

حالا ما کجا بریم دندونامون را اینطوری کنیم ؟

:)

آره
نمیدونم
چه میدونم ماروچه به این کارا؟؟؟
من به شخصه مسواکو ترجیح میدم تا دندونام اینجوری بمونه نیگا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد